JEFFA WESTLUND

Lever

Hej dina läsare! I morgon blir det hemgång och jag vill verkligen inte! Idag blev det hela dagen i Hyde park och sola och vila! 22 grader varmt och shortsen kom på idag. Snart blir det käk

100 bilder

Ska strax sova. Ååh vill inte. I morgon bitti, eller i natt ( 3.40 ) går bussen till flyget. Snart hemma i Sverige. Har hundra bilder sedan att lägga ut

Dröm semester

Förlåt kära bloggare för dålig uppdatering. Har haft fullt upp med att bara njuta. Idag har vi haft en tripp till big ben, London eye och massa mer. Fått shoppat en massa och spelat även in en del till en liten London film! Har verkligen haft galet bra väder. Så shirt och klänning har ja kunnat få runt i med. Sitter nu på restaurangen nedanför och gottar oss. Nu blir det njuta av drinkar och sedan ett bad i vårat badkar på hotellet. Dröm!

Framme

Nu är vi äntligen framme. Dock väldigt dåligt med internet. Hotellets internet kostar 200kr timmen så det är inte riktigt värt. Haha. Sitter nu och har utsikt över piccadilly circus. Galet fint

Påväg

Nu är vi påväg till storstaden. Vi satte oss i loungen med alla snobbar till människor käkade gratis frukost med kaffe och bulle. Jonatan började semestern tidigt. Sitter nu på planet som strax ska lyfta. Jätte nervös då jag är sjuk. Men har tagit massa nässpray, och har i öronproppar så vi får hoppas på det bästa! Bloggar Såfort vi får wi-fi

right now

Nu blir det färga håret och sedan så ska jag hoppa in i duschen och sedan beger jag mig mot kungsbacka, har en massa roligt jag ska fixa idag!

Först fransarna, sedan ska jag hämta resväskor, pass m.m tills i morgon då jag och min fina sambo ska åka till LOOONDDDOOON, helt galet!

SNORIG

Ligger nu i soffan med Alfred och Jonatan, helt slut med min snoriga näsa.

Helt galet, idag är det bara 2 dagar kvar till London, ååh va jag längtar!

Satt och kollade lite på webbshoppen i affärer som finns i London, så nu vet jag lite vad jag vill kolla efter med.

Idag vaknade jag vid typ fem och mådde riktigt dåligt, fick somnat om där vid sju tiden igen och sovit till och från hela dagen. Var förut på möte hos Stena där jag börjar jobba nästa månad. nu blir det njuta av en film i mysiskläder med kära vännen och min älskling.

Myskväll

Sitter nu framför tvn och ska strax sova. I morgon blir det vila då jag fått feber och mår pyton.

VACKERT

Det absolut vackraste med att gå och kolla på alla tjejerna som tar balen är helt klart alla klänningarna, håren, glittret, naglarna och att alla har sin egna smak.. var ju och fotograferade Bella på hennes bal nu. galet fina var dom allihopa.

sommar och sol

sitter och kollar på lite bilder ifrån sommaren, ååh blir helt galen, så mycket fina bilder och allt det gröna..

En bild i från midsommar när vi åkte ett gäng till frillesås.

God morgon

Ligger nu i sängen och ska strax gå ner och tvätta och fixa lite här hemma. Har typ blivit sjuk igen..såhär 3 dagar innan London.

Aja, haft fullt upp hela helgen. I fredags hade jag stängning på jobbet, sedan blev det överaskning för Jennifer som fyllde år i onsdags.

Var först hemma hos henne och sedan blev det utgång.. riktigt skoj!

I går så fotograferade jag Bellas bal hela dagen sedan blev det god mat och film tiitt med Anton, Anton och Jonatan. Efter det blev det mello och sen sova.

Lite bilder kommer komma upp.

trött tjej

Vaknade som sakt vid kvart över fyra i morse för att kunna komma till jobbet i tid, öppning och allt.

så idag är jag trött, och inte lite utan helt död. I morgon så har jag jätte lång dag igen, har stängningen då i stället så jobbar till kvart över sju i morgon, segt.

Idag så åkte jag hem efter jobbet, vaknade av att Mathe och Anton kom hit på fin besök, sedan drog jag Anton och Jonatan till Allum och skulle kolla på en tröja samt käkade taccos. Nu blir det sängen tidigt.