JEFFA WESTLUND

SVENSK MAT

Äntligen har vi kommit hem och kan käka sallad, gurka och allt annat som innerhåller vatten som våra klena kroppar klarar av.

I dag blev det Taccoo mys och Anton och Jonatan , kollade film och hjälpt min syster  flyttat till sin nya lägenhet som är cykel avstånd från mig!

Ska lägga mig och nu bara njuta av min säng med världens finaste kille!

ON MY WAY

Är nu påväg till flygplatsen och tro det eller ej.. men det är 28 grader redan nu.. Vill så inte hem till sverige!!!!!

En kort kväll

Sitter nu och spelar kort en sista gång innan flyget hem går i morgon bitti.. Vill verkligen inte åka hem till regniga Sverige!

Torrevieja marknad

Igårkväll åkte jag coh Jonatan in till Torrevieja marknaden igen, gick där och kikade och gick längst strandpromenaden, helt galet vackert!

TAKET

Efter takvisten så åkte vi till Zenias köpcentrum igen, gick där och kollade lite och hade det gott..

GOING TO THE BEACH

Sitter nu och käkar frukost, ska strax åka till stranden. Idag ska vi åka lite längre bort till en strand och bada. Nu blir det fortsättning följer på brännan, haha.

zenia boulevard

Nu har äntligen Jonatan vakat och vi ska ge oss av till köpcentrummet zenia boulevard för tredje gången ,hehe!

NYTT IN FRÅN SPANIEN

Detta har jag inskaffat mig hittills här nere, så nöjd!

// smycken och små saker, ram + skor/primark,    tröja / gucci,    tröja / Zara //

zenia beach

Idag har det varit en riktigt varm dag, upp till 32 grader, om det ens stoppar.

Vi har degat och solat och bara njutigt. Hörde att det regnat en massor hemma i sverige, håller tummarna att det kommer att sluta tills vi kommer hem ( trotts att det inte värkar så ).

TORREVIEJA MARKNAD

Vaknade upp och käkade en god frukost ute på ballkongen, satt och tjötade lite och sedan åkte vi till stranden och solade och badade.

Efter det stack vi sedan hem och satte oss och spelade lite kort och tjötade, helt underbart.

Åkte sedan in till Torrevieja där vi gick på Marknaden, hittaden en så galet fin tavla som jag hade velat ha med mig hem till Sverige, men det hade kostat hela fick pengen att få hem den. För övrigt så älskade jag Marknaden, alla smycken, dröm! Jag och Jonatan blev sedan avmålade av en gubbe som satt och Målade av folk, hahah gud va vi skrattade, inte så likt, men roligt ändå.. Om man ändå hade den kroppen, haha!

Precis bredvid Marknaden så fanns det ett tivoli, hade så roligt, längesedan jag skrattade så mycket!

ONE BEACH DAY

Förlåt för dålig uppdatering, hade en fullsmäckad dag i går.

Idag så ligger vi på en av mina favoritstränder hittills! helt klart den finaste av de två vi varit på innan.

Måste ändå säga att bilderna är sjukt orättvisa, då det är helt magiskt blått vatten och en sandstrand man inte kan tänka sig..

Nu blir det steka lite i solen, hörs senare.

Oturs tjejen själv

Som många av er vet, så har jag brutalt otur med allt nästan!

I förväll hade jag och Jonatan underbart. Vi spelade kort med tänka ljus, satt på balkongen och käkade gott. Började då må lite dåligt, men försökte att tänka bort de. När vi sedan ska få och lägga oss började jag få jätte ont i magen och må illa. Men lyckades somna ändå, vaknade upp i natt av att jag mådde så illa att jag fick springa till toan. Väl där fick jag sitta på golvet tills kroppen strejkade. Mår dock lite för bra för att ha magsjuka, kanske fått i mig någon skit när vi åt eller nått. Mår ändå helt okej nu. Men vi får väl se hur denna dagen kommer bli. Men nu ska vi käka och sedan ner till stranden som det ser ut nu.

Torrevevieja

landat och klart. Nu Har vi äntligen landat, åkt till lägenheten, handlat lite mat, och åkt runt med el cyklarna för att kolla området lite. Galet fint här nere! Strax ska vi gå och bada lite i poolen!

PÅ ETT TAK I GÖTEBORG

igårkväll tillbringade vi med att vi cyklade hem till våra kära vänner en sista gång nu innan dom flyttar med. Satt på taket och tjötade och hade det super mysigt!

När vi skulle hem sedan så var det någon som hade punkterat Jonatans cykel, så tråkigt då dom är helt nya, vissa människor är bara totalt idioter!

PANNKAKA

Så här har jag och Jonatan tillbringat morgonen.. Vaknade och gjorde pannkakor, sedan så stack vi iväg till Anneberg och hämtade lägenhetsnyckeln till Spanien, skrev ut biljetterna och degade lite i solen. Åkte hem och har börjat städa och ska strax börja packa och tvätta det som måste tvättas innan vi sticker. Ikväll har jag och Jonatan bestämt oss för en go hemma kväll med en massa popcorn och film, men vi får väl se vad som händer!

dress up like a queen

Här har ni några favoriter i från Zalando! Ur snygg outfit att ha på sig om man ska ut en kväll, eller helt enkelt vill klä upp sig för nått tillfälle. Klicka direkt på bilderna om du vill komma till plagget. Kram!

FLYTTA

SEMESTER LEVERERAR. Det är den enda meningen jag har att säga till er alla i nu läget. I går hade jag en riktigt kanon dag vid havet och sjön, grillning på kvällen och en övernattning i de gamla hemtrakterna. I dag vakande jag Robert och Jonatan upp och käkade en underbar frukost och gottade oss, sedan stack jag och J till ÖB och köpte dricka och parrasoll. Åkte sedan och mötte upp hela gänget och babade och hade det skönt i solen, dock har jag bränt mig sedan i går så för min del så blev det skuggan.

Idag är det en så sjukt underbar dag. För er som inte vet det så ska jag och Jonatan flytta så snart som möjligt, och idag fick vi riktigt goda nyheter.. så glad! Nu blir det kolla slygbiljetter till Spannien som jag och J förhoppningsvis åkter till i helgen.